Vores dag

børn i vandpyt på turen

I dagmarasylet åbner vi kl 6.30, og her har dit barn mulighed for at spise morgen mad, i stille og rolige omgivelser sammen med sine venner.

Dagen er ofte i gang med leg og læring fra morgenstunden, hvor vi inviterer til aktiviteter og leg i børnehøjde.

Kl 9.30 har vi samling ude i grupper, hvor der er planlagte aktiviteter. Som f.eks ture ud af huset, teamer omkring dyr, årstider, teater eller førstehjælp. En tur til musikskole, øve sproget med dialogisk læsning, rim, remser og sang.

Omkring kl 11, spiser der frokost, som er madpakker medbragt hjemmefra og omkring kl 12 kommer de børn som ikke skal sove på legepladsen, også selv om det regner :-)

Om eftermiddagen kl 14, spises der økologiskfrugt i grupperne, hvor de voksne har mulighed for at læse bøger og hygge om børnene.

Herefter kan børnene selv vælge om de vil lege inde eller ude til de bliver hentet.